My Shelfari Bookshelf

Shelfari: Book reviews on your book blog

vineri, 31 iulie 2009

Romania TE IUBESC!pot oare spune aceste cuvinte?

Acum stim ce se intampla...sau asta credem nu?Oameni ignoranti ce suntem...Ce-i cu jegu asta din politica?Unde au disparut patriotii?De ce sa-ti mai iubesti tara cand nu ai ce iubi la ea?cand toti au tras de frumoasa Romanie pana au reusit sa o distruga?Romania era o femeie tanara,frumoasa cu tineret intelectual si cu o elita sociala foarte bine conturata si definita o tara inocenta frumoasa curata ...Dar niste jeguri comuniste au venit si au violat-o din toate partile...Dupa ce a reusit sa evadeze din mainile acelor nenorociti acum e pe mainile unor oameni si mai periculosi...Democratia o fute acum si o fute in somn....Ea nici macar nu-si da seama ...e ametita...e bolnava...Imi e dor de Romania lui Eminescu.Romania care miroase frumos si era aranjata si cocheta...De virgina Romanie...Sincer imi este rusine sa o spun,dar eu si cred ca majoritatea tineretului romanesc sufera dupa o tara de care sa apartina si de care sa nu mai faca toata lumea misto si sa o jigneasca in toate felurile.Mi-as dori sa pot spune ca sunt mandra ca sunt romanca dar sincer nu o pot spune ....inca...dar sunt sigura ca atunci cand eu si toti cei care ma vor ajuta sa schimbam acest aspect o vom pune pe picioare si o sa o scoatem din jegul din care aproape ca se sufoca vo reusi sa ne mandrim cu Romania...

0 comentarii: