My Shelfari Bookshelf

Shelfari: Book reviews on your book blog

marți, 15 septembrie 2009

Razboiul inseamna afaceri.Afacerile sunt bune.Dar merita oare pretul?Iraq in imagini





http://bestcyrano.org/IMG/FACE_WAR/albumfow/slides/amerCasuaIED1.htm

Pe acest site veti gasi o suta si ceva de poze din razboi.Sunt poze facute oamenilor ucisi sau raniti in razboi...Ma intreb oare...Merita?Sincer...Recunosc ca am fost cutremurata de ceea ce am vazut.In primul rand nu intrati pe site daca sunteti cumva genul de om care nu poate vedea rani sau oameni morti.Un fior mi-a strapuns corpul cand am vazut imaginile si m-am gandit ...ce imi pasa mie de oamenii astia?Habar nu am cine naiba sunt...nu inseamna nimic pt mine...dar apoi...le-am vazut chipurile desfigurate si mi-am imaginat persoanele pe care le iubesc aratand asa...si atunci am realizat cu adevarat cat de fericita sunt ca nu sunt inca pusa in acea situatie...si da oricat de profitabile ar fi razboaiele NU SE MERITA...la ce-ti ajuta banii daca esti mort?

0 comentarii: