My Shelfari Bookshelf

Shelfari: Book reviews on your book blog

duminică, 10 ianuarie 2010

Concluzii...

De curand am participat la o noua si la fel de plictisitoare prezentare de moda.Si am ajuns la o noua concluzie.Traiesc intre acesti barbati de cand m-am nascut.Unii ma cunosc de cand aveam juma de metru inaltime .Si mereu sunt aceiasi barbati.Mereu.De atatia ani ii vad mereu pe ei.Si ei mereu ma lauda cat de mult am crescut.Si am tras o noua concluzie.Ei sunt aceiasi de atatia ani dar ele nu sunt niciodata aceleasi.Doar categoria de varsta si infatisarea.Toate au intre 16 si 20 si un pic de ani si sunt inalte.Si sunt schimbate lunar.Si sunt mute.Fara personalitate.Este atat de ciudat sa vad cum evolueaza(involueaza) oamenii din jurul meu.Am inceput sa simt viata acestor oameni.Si eu sunt mereu acolo,observatorul lor,si ei mereu sunt la fel.Aceleasi gusturi rafinate si nu prea ,aceleasi fetze mereu...Si in ultima vreme am realizat din nou ca sunt niste nefericiti.Niciodata nu poti fi tu insuti acolo.Trebuie sa te mulezi dupa cerinte.Sa te comporti dupa anumite standarde.Unde mai este frumusetea daca toate trebuie sa fim la fel?Iar eu nu am dreptul sa vorbesc.Nu am dreptul sa critic ce nu-mi place.Pentru ca nu se cuvine.Si totusi imi place.Imi place sa stau printre acesti oameni puternici din punct de vedere financiar(de la unii chiar am foarte mult de invatat in timp ce altii ma deprima cu prostia lor) pentru ca mi-am creat un fel de dependenta.De viata lor.De povestile lor.De implinirile si neimplinirile lor.Imi place sa ii cunosc si sa ii inteleg.Sa vad cum au ajuns asa.Este ca si cum ai citi carti despre razboi.Le citesti,te intristeaza,te fac sa simti suferinta dar in acelasi timp iti dau forta de a lupta si de a incerca sa nu se mai ajunga niciodata in acele situatii(stiu ca este imposibil...pacea in lume este cea mai mare minciuna si cel mai stupid vis ever).Asa este si cu acesti oameni.Iveti de la ei si incerci sa nu ajungi asa.Sau sa copiezi doar partea lor frumoasa.
Dar m-am uitat in ochii unei fete.Una dintre cele mai frumoase fete pe care le-am cunoscut vreodata.Si care este o manechina foarte cunoscuta.Care zambeste mereu.Dar o cunosc de mult.Si ochii ei nu-i voi uita prea curand.Goi.Tristi.Nefericiti.Oare merita sa-ti vinzi fericirea?

0 comentarii: