My Shelfari Bookshelf

Shelfari: Book reviews on your book blog

sâmbătă, 13 iunie 2009

Hai la mare...


Da sunt la mare...o sa stau aici 3 luni.Initial nu mi-a placut ideea,nu imi place neaparat marea ast jegoasa dar am realizat ca nu imi place marea in sezon.Este atat de frumos sa te plimbi pe mal cand apa este transparenta chiar,sa-ti scufunzi picioarele obosite in apa rece a marii,te amorteste,este precum un anestezic.Iti lasi fata sa-ti fie arsa de vant si picioarele amortite in valuri si uiti...uiti unde esti,cine esti si uiti sa mai gandesti.Nu te mai doare capul...te relaxezi.De cateva zile am o rutina stricta:nu aud pe nimeni,stau singura intr-un apartament imens de unde aud mereu valurile,dorm pe balcon in leagan sau ma pot trezi la 3 sa mananc inghetata sau sa vb la telefon,ma trezesc munca de la 8 la 12 seara mor direct in cearceafuri...Singura companie este Candy,iepurasul meu nazdravan.Nu vreau nimic mai mult decat munca,valurile,carti,inghetata,plaja,soare...Nu stiu corpul meu a amortit,il las sa ma conduca,ma ajuta ,imi amorteste sentimentele si ma face sa fiu precum o alga purtata de valuri de aici acolo,de acolo aici.Hai sa ne mutammm la mareeee!

0 comentarii: