My Shelfari Bookshelf

Shelfari: Book reviews on your book blog

marți, 2 iunie 2009

Iar alegeri

Nu prea ma doare pe mine de politica din Romania(inca) pentru ca sincer nu inteleg nimic.Ok acum am observat dupa tonele de afise pline de ipocrizie care au impanzit Bucurestiul ca vin noi alegeri.Oameni cu fete de retardati imi zambesc frumos si imi spun ca totul va fi bine , ca suntem o familie si alte prostii de genul.Eu sincer nu inteleg nimic.Stiu decat ca nu imi place ce vad.Nu vad nimic diferit.Partidele din Romania fie ca sunt conservatoare liberale sau alte titluri din acestea frumoase care teoretic trebuie sa insemne ceva ele sunt toate la fel.Sincer nici nu stiu daca noi,tinerii,care ne dorim o alta Romanie,o Romanie cum era pe vremuri cu politicieni intelectuali,politicieni adevarati,nu ce sunt azi,niste oameni in goana dupa bani.Oricum sper ca,cei din generatia mea,care vom face politica,vom reusi sa ne luptam cu jegurile astea,si sa le dam la o parte.Sa facem ceea ce promitem,si nu pt voturi,ci doar asa sa traim intr-o tara mai frumoasa si mai organizata...

1 comentarii:

Anonim spunea...

daca nimeni nu se sinchiseste sa faca ceva in tara asta....nimeni n-o sa faca...:)